Oyun Yoneticisi CS Server Satış Scripti

Oyun yoneticisini hepimiz biliriz. Counter sunucusu satan bir firma. Onun sitesinin clone diye hitap ettiğimiz benzer tasarımını sizinle paylaşıyoruz.
Scripte demodanda bakabilirsiniz neredeyse tasarımsal olarak aynıdır ayarlamalar sonucunda kendi server sitenizi açabilirsiniz.

Kurulumu

  1. Site.sql database atın
  2. Yönetim-panel’ i klasorundeki ayarları düzenleyin
  3. Dosyaları Ftp Atın
Destek Kurulumu :

  1. Destek Klasorune Girin
  2. Ordaki Sql’yi database atın
  3. Config.php Düzenleyin
Scriptin açığı vs yoktur. Rahatlıkla kullanabilirsiniz.

 Rar Şifresi : phtmldrive.blogspot.com

İndir

2 yorum:

  1. veri baglantı yapılmıyor bılgılerı dogru kurdum mysql versiyon 5.5 hatası olabılır sandım ama 5.2 dede aynı neden böle

    YanıtlaSil
  2. veri baglantı yapılmıyor bılgılerı dogru kurdum mysql versiyon 5.5 hatası olabılır sandım ama 5.2 dede aynı neden böle

    YanıtlaSil

Copyright © 2011- PhtmlDrive
Tüm Hakları Saklıdır Kesinlikle İzinsiz Kopyalanamaz.. PHtmlDrive`da Yayınlanan Görseller ve Yazılar Kaynak Gösterilmeden Kullanılamaz... Tema Yapımı ©
PHtmlDrive